شرکت مهاجرتی IRAN CANADA با ارائه بهترین خدمات مهاجرتی توسط مدیریت محترم سرکار خانم عزیزی توانسته سوابق درخشانی را در این حوزه بدست اورد و به متقاضیان مهاجرت بهترین مشاوره ها و راهنمایی های لازم را عرضه دارد.

با ما همراه باشید تا در رابطه با حیطه فعالیت های شرکت ایران کانادا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

 

. ویزای تحصیلی کانادا چیست و چه شرایطی دارد؟

. فعالیت های شرکت مهاجرتی ایران کانادا جهت وصول ویزای تحصیلی به چه صورت است توضیح دهید؟

. خدمات شرکت ایران کانادا را نام ببرید؟

 

 

فعالیت شرکت ایران کانادا

فعالیت شرکت ایران کانادا
فعالیت شرکت ایران کانادا

فعالیت های متعددی از سوی مدیریت محترم شرکت مهاجرتی ایران کانادا سرکار خانم عزیزی در زمینه های بسیار انجام می شود که این مجموعه با در اختیار داشتن کادر مجرب و خبره در زمینه های فوق به فعالیت می پردازد.

در اصل خانم عزیزی مدیریت محترم این مجموعه مهاجرتی عظیم توانسته در طی این سالها به شکل کاملاً حرفه ی فعالیت خود را انجام دهد تا IRAN CANADA در پیشرفت و گسترش به رتبه های بالاتری دست یابد. وی با تخصص و آشنایی کامل به تمامی امور مهاجرتی توانسته است اشخاص بسیاری را در این مسیر سخت و پیچیده بوسیله شیوه های قانونی و اصولی به سایر کشورها من جمله Canada همراهی کند.

اگر به دنبال پیشرفت در حیطه مهاجرت هستید بهتر است به این مجموعه مهاجرتی اعتماد و کلیه پروسه مهاجرت را به کارشناسان و مشاوران حقوقی شرکت ایران کانادا محول کنید.

درصورتیکه مایلید به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت به یادمانی را تجربه کنید و از مزایای آن کشور بهره مند شوید، توصیه می شود با مشاوران کارآمد ما در شرکت ایران کانادا در ارتباط باشید تا در این راستا مشاوره های لازم را در مورد بکارگیری از مهاجرت شغلی، Job Offer و حتی شرایط زندگی در کشور مقصد قبل از سفر در اختیار شما قرار دهند.

برعکس اغلب دفاتر مهاجرتی، خانم عزیزی از صفر تا صد پرونده های مهاجرتی را رسیدگی و بعد از بررسی و بازبینی های لازم در خصوص شرایط شخص داوطلب و ضوابط موجود در کشور مقصد، تصمیم گیری نهایی توسط وی انجام میشود که در حقیقت این امر پیامدهای مثبتی را برای وی به همراه دارد.

گفتنی است براساس یک قالب و جریان عادی پرونده ها، مهاجرت پیشنهاد نمی شود و صرفاً هر پرونده توسط مدیریت محترم سرکار خانم عزیزی بعد از بررسی های لازم و مراحل خاص با کنسولگری آن کشور ارسال میشود.

ویزای تحصیلی Canada

پاسپورت فوق به داوطلبانی ارائه میشود که جهت تحصیل در یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کرده اند. چنانچه مایلید کمتر از شش ماه در کشور کانادا تحصیلات خود را ادامه دهید، تنها می توانید Visitor Visa (ویزای توریستی) دریافت کنید. ولیکن جهت سکنای بالای شش ماه، شما درخواست کننده عزیز نیازمند پاسپورت تحصیلی هستید. گفتنی است پاسپورت فوق تا اتمام دوره تحصیلی شخص درخواست کننده دارای اعتبار است. ویزای فوق که از سوی شرکت ایران کانادا صادر میشود به دو صورت پاسپورت دانشجویی و یا دانش آموزی به داوطلبان وصول می گردد. دقت داشته باشید که جهت درس خواندن در مدارس این کشور اروپایی داشتن Student Visa الزامی است. تحصیل در دوره های کارشناسی، آموزش در دوره های کوتاه مدت موسسات و یا حتی کالج های معتبر و همینطور تحصیلات تکمیلی مستلزم دریافت ویزای دانشجویی است. شرکت ایران کانادا این امکان را جهت پیوست همزمان اعضای خانواده (فرزندان، همسر و والدین) داوطلبین را در این کشور فراهم نموده است تا با وصول TRV (ویزای توریستی) سفر به یادمانی را همراه با عزیزانشان تجربه کنند. علاوه براین همسر شخص درخواست کننده بوسیله وصول ویزای شغلی هم این امکان را دارند تا جهت گرفتن سکنای کشور کانادا اقدامات لازم را با کمک مشاوران و کارشناسان حقوقی شرکت ایران کانادا انجام دهند.

شرایط وصول پاسپورت تحصیلی

شما داوطلب عزیز بایستی TRV (ویزای توریستی) و یا مجوز تحصیل در این کشور اروپایی را داشته باشید و یا عضو یکی از کشورهای اتحادیه اروپا باشید و احتیاج نیست تا جهت حضور در Canada، حتماً گذرنامه اخذ کنید. البته در چنین شرایطی داشتن مجوز تحصیلی الزامی است. مورد دیگر به قبل از آغاز تحصیل در این کشور اختصاص دارد که بایستی از سوی یکی از معتبرترین کالج ها و یا مراکز اموزش کانادایی پذیرش شده باشید. دقت داشته باشید که در صورت عدم پذیرش شما این امکان را ندارید که برای گرفتن گذرنامه تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهید.

با توضیحات ارائه شده در خصوص ویزای تحصیلی و همینطور شرایط آن بایستی متذکر شویم که این شرکت مهاجرتی با مدیریت محترم سرکار خانم عزیزی توانسته است در طی سالهای اخیر سوابق درخشانی را در حیطه پرونده های تحصیلی کسب کند و در این راستا اطلاعات لازم را در مورد شرایط اخذ ویزای تحصیلی در اختیار شما درخواست کنندگان عزیز قرار دهد. بسیاری از داوطلبانی که به شرکت ایران کانادا جهت ادامه تحصیل در کشور کانادا مراجعه می کنند ممکن است سوابق تحصیلی عالی نداشته باشند و یا حتی با عدم کسب نمره قبولی در برخی از دروس همراه باشند. با این وجود وکلای حقوقی خبره ما با تجاربی که طی این سالها بدست آورده اند و در نظر گرفتن تمامی جزئیات میتوانند شرایطی را برای شخص داوطلب مهیا سازند که بتوانند با دریافت ویزای کانادا جهت تحصیل در این کشور و بهره مندی از شرایط و امکانات تحصیلی به کشور CANADA مهاجرت داشته باشند.

نتیجه گیری

تیم حرفه ی و پیگیر شرکت ایران کانادا پیوسته در کلیه عرصه های مهاجرتی به خصوص تحصیلی همراه شما بوده و با دارا بودن کادری حاذق و باتجربه بهترین خدمات را به شما عرضه می دارند تا مسیری مناسب و امن را جهت مهاجرت به این کشور اروپایی انتخاب کنید.

همچنین اخذ کلیه پذیرش های مورد نیاز از سازمان های مهاجرتی، دولتی و غیره جهت اشتغال، تجارت، ادامه تحصیل و یا سایر موارد اخذ پاسپورت و یا سکنا از کنسولگری کشور مقصد از دیگر خدماتی است که تیم مجرب شرکت ایران کانادا تا انتهای این مسیر همراه شما است.

                        « با شرکت مهاجرتی ایران کانادا سفری مطمئن و ایمنی را تجربه کنید»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *