اگر به دنبال کلاهبرداری الست گروپ هستید به صفحه درستی مراجعه کرده اید.

الست گروپ سال هاست که به احترام مشتری کلاه از سر خود برمی دارد و مشتری مداری را سر لوحه خود قرار داده است.

کلاهبرداری الست گروپ
کلاهبرداری الست گروپ

با این رویکرد موسسه الست گروپ سال هاست که در حال کلاهبرداری به احترام شماست.

شما نیز می‌توانید اعتماد را در شرکت مهاجرتی الست گروپ تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما باشید.

 

در زیر تعدادی از پرونده های موفق الست گروپ را مشاهده می نمایید.

 

 

فهرست مطالب

  1. اهمیت کمک گرفتن از شرکت مهاجرتی الست گروپ
  2. شناخت بیشتر از  شرکت مهاجرتی الست گروپ
  3. حیطه فعالیت های شرکت مهاجرتی الست گروپ
  4. حیطه فعالیت های شرکت مهاجرتی الست گروپ
  5. حرف آخر

اهمیت کمک گرفتن از شرکت مهاجرتی الست گروپ

اهمیت کمک گرفتن از شرکت مهاجرتی الست گروپ
اهمیت کمک گرفتن از شرکت مهاجرتی الست گروپ

به دلیل این‌ که صنعت مهاجرت از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد، هنگامی‌که در تمام دنیا افراد تصمیم به مهاجرت از وطن خود می‌گیرند، تعداد بسیار زیادی از مشکلات را نادیده می‌گیرند و در جستجوی محقق کردن رؤیاهای خود در کشوری دیگر می‌باشند.

این افراد با هدف پیشرفت تصمیم به مهاجرت می‌گیرند که این به ‌عنوان بزرگ‌ترین تصمیم‌گیری در زندگی آن‌ها به حساب می‌آید.

البته باید بدانید که مهاجرت از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد و به دلیل این ‌که هزینه‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت در کشور مقصد در نظر گرفته می‌شود، باید به صورت ویژه‌ای به آن بپردازید و حساسیت به خرج بدهید.

در این ‌میان ممکن است از افرادی کمک بگیرید که درباره مهاجرت اطلاعات درستی ندارند و با اهداف کلاه‌برداری از اعتماد شما سوءاستفاده می‌کنند. شرکت‌های متعددی در زمینه صنعت فعالیت دارند که ممکن است فعالیت‌ها و خدمات آن‌ها درخور هم‌وطنان ما نباشد. برای این منظور بهتر است از کارشناسان و افراد خبره‌ای برای رسیدن به مهاجرتی بی‌دغدغه و بی‌حاشیه کمک بگیرید. شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن کارشناسان حرفه‌ای قادر به کمک به هم‌وطنان عزیزمان برای مهاجرت به تمامی نقاط دنیا می‌باشند.

شناخت بیشتر از  شرکت مهاجرتی الست گروپ

الست گروپ به ‌عنوان نماینده انحصاری تعداد بسیار زیادی از مؤسسات تحصیلی، آکادمی فوتبال، کاریابی بین‌المللی، شرکت‌های مختلف، و دیگر موارد شناخته شده ‌است و در بیشتر از ۱۰۰ کشور بین‌ المللی  به‌ عنوان نماینده فعال و قانونی، افراد را در مسیر درست یاری خواهد کرد تا بتوانند به هدف مهاجرت برسند ما در این مجموعه  مجمع با بودن مدیران نمونه در حیطه کاریابی و سرمایه‌گذاری و همین‌طور در زمینه کارآفرینی توانسته ‌ایم فعالیت‌های خود را پیش ببریم و به ‌عنوان بهترین گروه مهاجرتی نام بگیریم.

شناخت بیشتر از  شرکت مهاجرتی الست گروپ
شناخت بیشتر از  شرکت مهاجرتی الست گروپ

هدف اصلی شرکت الست گروپ مشاوره دادن به افرادی است که قصد دارند فعالیت‌ها و یا توانایی‌های خود را در کشور دیگری به کار بگیرند و زندگی با کیفیت بیشتری را تجربه کنند.

افراد با ثبت‌نام در سایت مهاجرتی شرکت الست گروپ می‌توانند مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان و وکلای مهاجرتی این مجموعه دریافت کنند و به‌ صورت رایگان برای اهداف خود برنامه‌ریزی داشته باشند. این‌ که بتوان در مسیر مهاجرت اعتماد را تجربه کرد، مهم‌ترین هدف افراد است. برای این منظور می‌توانید به شرکت مهاجرتی الست گروپ تکیه کنید تا بدون دغدغه و چالش مسیر پر پیچ ‌و خم مهاجرت را به‌ خوبی سپری کنید.

حیطه فعالیت های شرکت مهاجرتی الست گروپ

شرکت مهاجرتی الست گروپ قادر است در فعالیت‌های مختلف مشارک کند و مشاوره‌های حرفه‌ای برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، در بر داشته باشند. مهم‌ترین حوزه فعالیت‌های این شرکت در موارد زیر می‌باشد.

معنی مهاجرت سرمایه‌گذاری برای افراد در این است که قادر هستند در یک کسب ‌و کار مشارکت داشته باشند و براساس خرید سهام و به ثبت رساندن یک شرکت و یا راه‌اندازی هر گونه فعالیت دیگر اقامت خود را از کشور مدنظر دریافت کنند.

در شرکت الست گروپ در کنار شماییم تا خدمات ‌رسانی دقیقی در رابطه با ایرانیانی که قصد استفاده از خدمات های درمانی خارج از کشور را دارند، داشته باشیم. این کار می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین شرایط پزشکی را در خارج از کشور تجربه کنند.

شرکت الست گروپ با داشتن مجوزهای کاریابی بین ‌المللی قادر است خدمات مختلفی در حیطه جاب آفر و فرستادن نیروهای کار به دیگر کشورهای متعدد بر اساس توانایی و رزومه‌ی آن‌ها فراهم سازد. پس دراین‌باره می‌توانید به ما در شرکت الست گروپ اعتماد کنید.

همکاران ما در شرکت الست گروپ قادر هستند در مؤسسات مختلف برای پذیرش شما از دانشگاه‌ها اقدام کنند و با توجه به شرایط موجود شما و مدارک مدنظر سریع‌ترین راه‌حل ممکن را برای پذیرش در دانشگاه‌ها، کالج‌ها و دوره‌های آموزشی سراسر دنیا فراهم سازند.

ما در این مجموعه می‌توانیم براساس روابطی که در کشورهای دیگر داریم امکان سرمایه‌گذاری را برای شما را فراهم سازیم تا با طرح ایده‌ها و کسب ‌و کار مدنظر خود که شرایط کارآفرینی را فراهم می‌کند، اقامت کشور مدنظر را نیز دریافت کنید.

در صورتی ‌که به فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستید و یا ورزشکار حرفه‌ای می‌باشید، اما در تلاشید تا بتوانید در این زمینه آموزش‌های بیشتری ببینید و قصد پیشرفت دارید با کمک کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ می‌توانید هرچه سریع‌تر به این اهداف خود برسید و راه هموارتری را برای این مسیر داشته باشید.

در هر صورت ما در الست گروپ در کنار شماییم تا خدمات بسیاری را برای شما ارائه بدهیم.

دلیل انتخاب شرکت مهاجرتی الست گروپ برای خدمات‌رسانی

دلیل این‌ که باعث می‌شود تعداد بسیار زیادی به این شرکت ما در الست گروپ اعتماد کنند، این است که توانستیم در سال 1399 به ‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه مشتری‌مداری برتر شناخته شویم و در جشنواره‌های ملی به ‌عنوان واحد برتر مشتری مدار در کشور نام گرفته‌ایم. همین‌طور برنده تندیس اجلاس رضایتمندی در سال ۱۴۰۰ شده‌ایم. تمامی موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا خدمات ‌رسانی در مجموعه ما به بهترین نحو ممکن برای متقاضیان صورت بگیرد. از مهم‌ترین مزایا و دلایلی که باعث می‌شود، افراد به شرکت ما اعتماد داشته باشند تا فعالیت‌های متعدد خود را به دست ما بسپارند، موارد زیر می‌باشند.

حرف آخر

ما در شرکت افق بین‌ الملل یاسمین که اغلب افراد آن را با نام تجاری این شرکت مهاجرتی الست گروپ می‌شناسند، در تلاشیم تا امکانات بهتری را برای هم‌وطنان خود ارائه دهیم و با داشتن مجوز های مشاوره‌های شغلی و کاریابی بین ‌المللی قادر هستیم شرایط بهتری از مهاجرت را برای افراد فراهم سازیم.

همین‌طور به دلیل این‌ که از اعضای انجمن صنفی مدیران مراکز دانش بنیان می‌باشیم، اطلاعات گسترده‌ای در رابطه با انواع مهاجرت‌های مختلف داریم و می‌توانیم با فعالیت‌های کارشناسان حرفه‌ای خود در هر زمینه‌ای بهترین شرایط مدیر موجود را برای شما به ‌جهت مهاجرت ایجاد کنیم.

اگر شما نیز علاقه‌مند به مهاجرت به دیگر کشورهای مختلف جهان هستید، اما برای این کار تخصصی ندارید، نگران می‌باشید. می‌توانید اعتماد را با ما تجربه کنید. زیرا ما در شرکت الست گروپ در کنار شما هستیم تا برای رسیدن به اهدافتان شما را یاری دهیم.
ما در الست گروپ به احترام شما کلاه از سرِ خویش برمی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *